• Wpisów:110
  • Średnio co: 25 dni
  • Ostatni wpis:4 lata temu, 11:56
  • Licznik odwiedzin:42 306 / 2825 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
  • awatar chauncey: Świetne motywacje! Co do przysiadów, ja też dopiero zaczynam. ^^ Pierwszy dzień za mną, więc nie wiem, jakie są efekty. Jednak poczytałam dziś trochę więcej o tych ćwiczeniach i niektórzy polecają je raczej w celu rozbudowania mięśni ud, a nie ich wysmuklenia, więc zaczynam się zastanawiać...
  • awatar pauletta: motywacja motywacja, brak czasu..
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
  • awatar Sarr: te dresy są super ;)
  • awatar Nkfn: mam taką samą, pierwszą bejsbolówkę :D dorwałam w sh za 2 zł ;) • Zapraszam do siebie w wolnej chwili >:o *a gdy się spodoba ~> do obserwowania* ;)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
http://shinybox.pl/?ref=88e6f72

DZIEWCZYNY POLECAM!
 

 
dzień dobry panowie

troszkę obrazków miłych dla oka od poniedziałku. ot tak, żeby się rozmarzyć

za tydzień początek roku akademickiego ;o - straaasznie się rozleniwiłam..





















i moja podwójna love do tych panów <3

  • awatar Rihanna†: fajny blog zapraszam do mnie;)
  • awatar Roodie: jakie ciacha, mrrrau:)
  • awatar Gość: mmm! ale i tak Johnny rządzi ;)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (5) ›
 

 
  • awatar Roodie: podziwiam te dziewczyny, które tak schudły. Niektóre metamorfozy są naprawde zaskakujące
  • awatar Nabila: zdjęcia tych ludzi co schudli są bardzo motywujące *.*
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
  • awatar Niya Lilith: Fajny blog z ciekawymi inspiracjami, dodaję do obserwowanych ;) Przy okazji zapraszam na www.niya-lilith.blogspot.com Z czasem będzie ciekawiej. A twojego bloga zaczynam pilnie śledzić, bo widzę że nie jedna inspiracja mi się przyda:)
  • awatar ѕz¢zęśℓιωα: Co nakleic na paznokcie ?? ;D prosz eo pomoc
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
muszę coś tu dodać. jestem wściekła bo moja waga stanęła w miejscu :X
czas się pokatować zdjęciami! :<

 

 
TROCHĘ MODY, W KOŃCU!

kurde,dziewczyny. przecież podczas kiedy nasze ciałka stają się mniejsze, lżejsze, zgrabniejsze i piękniejsze my możemy układać listę zakupów nowych ciuszków, butów, dodatków! <3

insp part I:

 

 
siemanko dziewuszki!
nie było mnie tu aż 33dni ;o zasługuję na karę :<
ale muszę wam powiedzieć że schudłam 4kg, łącznie to 8kg! cieszę się strasznie, wreszcie ważę 55kg, no ale marzy mi się 50 albo i nawet 48 <odplywawmarzeniach> z tali ubyło 5cm i zaczyna mi się ładnie zarysowywać brzuszek, z ud ubyło 4cm z czego jestem choleeernie zadowolona ponieważ nienawidzę swoich nóg. :X
od zeszłego poniedziałku robie sobie aerobiczną6weidera (widzę i czuję efekty!) oraz biegam, jeżdżę na rolkach, chodzę na mini siłownie do parku, skaczę na skakance bez skakanki ;p ćwiczę w domu
czuję się wyśmienicie, bywają momenty kiedy już nie mogę i chcę się poddać i wtedy przypominam sobie po co to wszystko robię i powtarzam 'chcę czuć się bosko w swoim ciele' na razie tak nie jest, więc dążę do tego aby wreszcie tak było.
mam wakacje od połowy maja (matury) więc mam czas na te wszystkie ćwiczenia i sporty.
próbuję znaleźć jakąś pracę bo chciałabym uzbierać na samochodzik jakiś malutki i może aparat ortodontyczny bym założyła bo denerwuje mnie jedynka ( troszke wystaje ) i mi się nie podoba
orientujecie się, czy można płacić w ratach za aparat, czy raczej od razu całość?

a jak wam idzie odchudzanie, ćwiczenia i dieta? :>
CHWALCIE SIĘ, WSPIERAJMY SIEBIE NAWZAJEM, DAMY RADĘ,

YES, WE CAN, YES, WE CAN, YES WE CAN!

mój codzienny poranny trening

+ pilates ok 15min i ćwiczenia rozciągające na koniec.

MEL B daje czadu, jest genialna!

  • awatar ChoiJiRin: wow! gratuluje! oby tak dalej ;)
  • awatar PerfectChoice: Gratulacja wagi :) ja mam aparat i placilam calosc od razu. Robilam 3 miesiace temu.
  • awatar Gość: mam podobny cel :) Powodzenia!
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
ShinyBox to pięknie zapakowane pudełko z pięcioma mini produktami kosmetycznymi, dostarczone do Twoich drzwi każdego miesiąca. To sposób na poznanie najnowszych trendów w kosmetyce, odkrycie lususowych produktów oraz ich wypróbowanie przed zakupem.

Nasze produkty, to kosmetyki polskich oraz zagranicznych marek. To produkty o takiej objętości, która pozwoli Ci je w pełni przetestować i ocenić czy są dla Ciebie idealne!

Co miesiąc otrzymasz informacje na temat kosmetyków, które znajdziesz w aktualnym ShinyBox'ie oraz sposoby ich użycia. Nie zwlekaj! Dołącz do klubu ShinyBox już dziś!

http://shinybox.pl/?ref=88e6f72

polecam, warto! :>
 

 
Pilates to trening dobrego samopoczucia. Rozluźnia mięśnie, poprawia wytrzymałość fizyczną i relaksuje, a w efekcie zwiększa świadomość własnego ciała. Przy okazji, rewelacyjnie wspomaga odchudzanie i ładnie kształtuje sylwetkę.

Pilates rewelacyjnie rozluźnia spięte mięśnie, wysmukla sylwetkę, wyciąga ciało oraz poprawia koordynację ruchową. Naukowo udowodniono również, że niweluje bóle kręgosłupa i uczy prawidłowego, pełnego oddychania. Jednym słowem, jest balsamem dla duszy i ciała – to tak zwany „trening dobrego samopoczucia”.

Specjaliści tłumaczą, że pilates nie jest aerobikowym systemem ćwiczeń, ponieważ wymaga większej koncentracji i skupienia. Podstawą tej metody są płynne, precyzyjne ruchy o dokładnym zasięgu oraz nieustanna dbałość o doskonałą postawę. Aby ułatwić to trudne zadanie, stworzono listę dwunastu złotych zasad pilatesu:

1. Każdy trening zaczynaj od rozgrzewki.

2. Nie spiesz się! Wolniejsze ćwiczenia przynoszą lepsze rezultaty.

3. Ćwicz zgodnie z rytmem swojego oddechu.

4. Skup się na wydechu.

5. Przy wydechu wciągaj pępek ku kręgosłupowi.

6. Dbaj o nienaganną postawę.

7. Koncentruj się na tym, co i jak robisz.

8. Siłę mięśni brzucha rozwijaj powoli - jeżeli uwypuklają się podczas ćwiczenia, zrób przerwę.

9. Ruchy ramion zaczynaj od czworobocznych i najszerszych mięśni grzbietu, a nie od samych ramion.

10. Liczy się jakość, a nie ilość.

11. Ćwiczenia pilates wykonuj regularnie, jeśli jest to możliwe - codziennie.

12. Tylko dzięki wytrwałości uzyskasz ładną i zgrabną sylwetkę.


podstawowe figury pilatesu. Stopniowo możesz zwiększać poziom trudności, kolejno testując ćwiczenia dla poziomu średniozaawansowanego i zaawansowanego.

1. Most

Połóż się na plecach i ugnij nogi. Wraz z wydechem wypchnij miednicę do góry i delikatnie oderwij plecy od podłoża - tułów powinien ułożyć się na kształt mostu. Pamiętaj, aby ciężar ciała rozłożyć pomiędzy środek łopatek i całe stopy. Przy wdechu utrzymaj taką pozycję, a z kolejnym wydechem wolno powracaj do pozycji wyjściowej, dociskając wszystkie kręgi do podłogi.

2. Rozciągnie nóg

Połóż się na plecach i przyciągnij do klatki piersiowej prawą nogę ugiętą w kolanie. Lewą trzymaj wyprostowaną i uniesioną do góry. Powtórz ćwiczenie, prostując prawą nogę i zginając lewą. Wdech rób zawsze przy zmianie stron, a wydech, przytrzymując pozycję.

3. Kółeczka piętą

Połóż się na lewym boku, prawą rękę podeprzyj pod klatką piersiową, nogi trzymaj w pozycji lekkiego półksiężyca, tuż przed linią ciała. Unieś prawą nogę tak, by stopa znalazła się w jednej linii z tułowiem. Wykonuj nią okrągłe ruchy, kreśląc w powietrzu małe kółeczka. Staraj się przy tym utrzymać równowagę i swobodnie oddychać. W takiej pozycji wykonaj 16 kółek w każdą stronę, a następnie połóż się na prawym boku i powtórz ćwiczenie.

4. Setka

Połóż się na plecach i unieś nogi ugięte w kolanach. Przenieś obie ręce za głowę i wyciągaj na przemian prawą z lewą, unosząc przy tym jak najwyżej klatkę piersiową. Po sześciu powtórzeniach w trzech seriach, przenieś ramiona wzdłuż tułowia i energicznie naciskaj nimi w kierunku podłogi napinając mięśnie brzucha z wydechem. Drugie ćwiczenie powtarzaj dziesięć razy.

5. Uniesienie kolan w klęku

Przyjmij pozycję klęku podpartego i podciągnij pępek do kręgosłupa. Weź głęboki wdech, napnij mięśnie brzucha i unieś oba kolana nisko nad podłogę. Po opuszczeniu kolan, unieś prostą lewą nogę nad podłogę i wróć do pozycji klęku podpartego. Ćwiczenie powtórz kilkanaście razy, na jedną i drugą nogę.



Jeśli zacznę uprawiać Pilates, to jakich korzyści mogę oczekiwać?

Korzyści jest mnóstwo. Oto kilka z nich:

- Szczupła, wysmukła sylwetka (mniej masy - więcej swobody ruchu).
- Korekcja wad postawy.
- Zwiększenie Twojej siły fizycznej, stabilności i mobilności.
- Złagodzenie kontuzji i urazów.
- Brak obciążenia dla stawów.
- Poprawa kondycji fizycznej i elastyczności.
- Zrównoważenie siły i elastyczności.
- Zwiększenie świadomości Twojego ciała.
- Możliwość indywidualnego dostosowywania programu ćwiczeń.
- Doskonałe uzupełnienie innych metod ćwiczeń.
- Poprawa rezultatów niektórych dyscyplin sportowych takich jak golf, narciarstwo, taniec.
- Wzmocnienie równowagi i koordynacji ruchowej.
- Przedłużenie młodości.

Jak często powinniśmy ćwiczyć?

Trzy razy lub więcej w tygodniu to optymalna ilość, dwa razy wystarczająca, natomiast raz na tydzień to po prostu za mało. Konsekwencja jest kluczem do osiągnięcia rezultatów, które zauważysz już po kilku tygodniach regularnych ćwiczeń. Będziesz szczęśliwa nie tylko ze względu na to jak wyglądasz, ale także z powodu bardzo dobrego samopoczucia.

Jak długo czeka się na pierwsze efekty?

Zakładając, że każdy człowiek jest inny i inaczej reaguje na proponowane zestawy ćwiczeń, możemy zaobserwować pierwsze efekty u jednych prawie natychmiastowo, a u innych może upłynąć nawet około 6 tygodni zanim wystąpią prawdziwe zmiany fizjologiczne.

Czy jest rzeczywiście możliwe, aby uzyskać szczupłą sylwetkę w 6 tygodni?

Zadaj sobie pytanie - ile czasu zajęło mi uzyskanie dzisiejszej sylwetki? Sześć tygodni ? To jest raczej mało wiarygodne. To ile czasu potrzebujesz, aby osiągnąć swój cel zależy od wielu rzeczy. Twój dzisiejszy wygląd, stan zdrowia i kondycja fizyczna jest wynikiem uwarunkowań genetycznych, stylu życia, typu wysiłku fizycznego lub jego braku oraz ilości niewyleczonych do końca kontuzji. Biorąc pod uwagę Twój obecny stan musisz dodatkowo zadać sobie pytanie, jak bardzo zamierzasz się do tego "przyłożyć". Jeśli będziesz trenował 4-6 razy w tygodniu, to zobaczysz rezultaty bardzo szybko. Natomiast ćwicząc raz na tydzień niestety trzeba będzie na nie trochę poczekać. Nawet Joseph Pilates, który był zdecydowanie przekonany o duchowych korzyściach swojej metody, zawsze zwracał początkującym uwage na to, że cierpliwość i konsekwencja w wykonywaniu ćwiczeń zgodnie z jego instrukcjami są wyznacznikami i gwarantami sukcesu.
  • awatar justyś88: fajna notka
  • awatar HeiDi J. ♥: świetna notka !!!! na pewno z tego skorzystam , właśnie czegoś takiego szukałam
  • awatar Nowoczesny: Ja ogólnie preferuje bieganie albo chodzenie, to jest według mnie najlepsze ale to tylko moje zdanie. Generalnie bardzo fajnie się czyta twoje wpisy, piszesz o życiu i to jest ciekawe to co piszesz :) Ja skupiam się na nowoczesności, technologi ale z naciskiem na fotografię, a konkretnie to zajmuje się retuszem zdjęć i udowadniam że nawet komórkowym aparatem można zrobić niesamowite zdjęcie :) Fajnie jak byś zajrzała i oceniła szczerze czy dobrze mi idzie (dopiero kilka dni się tym zajmuje), no i jak by się tobie spodobały moje wpisy to super jak byś mnie obserwowała :) Takie retusze zdjęć robię za darmo :)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
dziewczyny! widziałyście jak bardzo schudła miley cyrus? to niesamowite ;o z tego czego dowiedziałam się ze strony celebuzz.com to miley chodzi regularnie na pilates, biega i nie spożywa produktów zawierających gluten i laktozę. fakt, faktem gluten to świństwo, ale z laktozy bym nie rezygnowała. ona ponoć musiała, bo jest uczulona --' zabawne czy nie, efekty widać gołym okiem.

sama chciałam zrezygnować z glutenu ale chyba się nie da. jest praktycznie we wszystkim, a zwłaszcza w produktach zbożowych, ostatnio znalazłam go nawet w jogurcie!
eech, same zobaczcie zmianę miley.

Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
WSZYSTKO DA SIĘ ZROBIĆ, POTRZEBA TYLKO CHĘCI.

DO ROBOTY DZIEWCZYNY, WAKACJE ZBLIŻAJĄ SIĘ WIELKIMI KROKAMI!!!!!!!!!!!!!!

  • awatar slim & fit: wow swietne inspiracje! dają kopa! az chce sie walczyc ze swoimi niedoskonalosciami, wytrwalosci wszystkim! :)))))))))))
  • awatar Gość: staram się jak mogę :)robić wszystko żeby zrzucić kilka kilogramów, och te wakacje,świetne motywację
  • awatar papryczkaaa: hej prowadze bloga reklamującego inne ciekawe blogi zajrzyj może poznasz tu jakąś ciekawą osobę
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
jest piękna, młoda, sławna, ma cudowną figurę i jest w związku z najcudowniejszym mężczyzną na świecie. czego chcieć więcej? żyć, nie starzeć się, nie tyć, nie umierać.
zazdroszczę jej cholernie, przyznaję się bez bicia! :>

Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
nie powiem żebym jakoś bardzo przepadała za J. Bieberem ale jego nowa piosenka wpada w ucho, mi również ;>
a co wy o niej myślicie?
  • awatar Claudiaa :): a ja lubię Justina i tą piosenkę ;) + zapraszam do mnie ;)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
strasznie się wkręciło <3

nie chcę mi się, nie mam siły już na nic.
ale nie poddam się.
'dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą.'

PAMIĘTAJMY O TYM!
 

 
wczoraj na YT znalazłam 10minutowy trening z Mel B.
dodaje filmiki z treningiem brzucha i nóg.
cholernie polecam! wczoraj zrobiłam oba i dzisiaj nie mogę się ruszać, co oznacza że działają chciałabym wyrzeźbić sobie chociaż troszkę mięśnie brzucha i wysmuklić nogi.

ogólnie muszę wam się pochwalić że od 3tygodni nie jem słodyczy (jedynie słodzę kawę), piję mnóstwo wody mineralnej i zieloną herbatkę i schudłam 4kg <jejejejejeje>
cieszę się jak dzieciak, ale jeszcze wiele przede mną
trzymajcie kciuki! <3

spadam ogarniać geometrię analityczną do matury -_-

  • awatar Bike.on.flowers: Też zaczęłam niedawno ćwiczyć z Mel B. Uwielbiam ją, jest strasznie podjarana tym co robi i dzięki temu mam jeszcze większą motywację. Do wakacji będziemy fit. :) :)
  • awatar pauleenowa :>: polecam, działają! :>
  • awatar jutrogrzeczna: super ćwiczenia a fotyy są świetne.wbijaj ;p
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›